Image -- effektive råd til virksomheden om sprog & kommunikation

27-08-1997: Går på melodien: Det er ikke nok at vide hvad der skal til. Man skal faktisk sørge for at gode råd også bliver til virkelighed. Denne melodi er stadig aktuel. Der er kommet en 2. revideret udgave som e-bog i 2014.

Dårligt sprog giver dårligt image. Og dårligt image giver færre kunder, faldende aktiekurser, skrumpende bevillinger og politisk svaghed. Og færre topkvalificerede ansøgere til ledige stillinger.

I Image afsløres de sprog- og kommunikationsfejl som mange danske virksomheder og organisationer dagligt begår. Og det forklares konkret hvorledes fejlene kan behandles effektivt.

Enhver som arbejder med sprog, er sin egen sproglige rådgiver. Benyt bogen til at give dig selv et sprogligt serviceeftersyn. Er du chef, kan du straks styrke din afdelings image ved at sætte fokus på afdelingens sprog og kommunikation.

Titel. Image - effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation
Kbh: Akademisk Forlag 1997. 142 s. Illustreret af Otto Dickmeiss. 1. udg. 1. oplag.
ISBN 87-500-3502-9

Læs mere om bogen

Link til den 2. reviderede udgave



Kronikker

Kronikker som handler om væsentlige sider af 'Den politiske Komedie':

Berlingske 20-07-2012: Demokratiets kroniske jammer

Information 15-06-2011: Politk som TV-føljeton

Jyllands-Posten 25-01-2011: Ideelt demokrati uden vælgere

Weekendavisen 13-08-2010: At forstå politik uden at forstå sagen. Fik i avisen titlen 'Fantastiske fortællinger'.

Berlingske Tidende 21-07-2010: Mens vi venter på Den store Leder

Information 16-04-2010: Public service-tv som propaganda. Fik i avisen titlen 'Dronningens dag på alle kanaler'.
Klaus Kjøller
T: (+45) 20 74 34 12
E: klaus@kjoeller.dk
 
Læs om bogen
Læs om bogen
Læs om bogen